Heel Veel weten maar niks mogen zeggen
.
Kleine storm op DPReview over het draadje van Carl Garrard.
Altijd met keurige eerlijke verhalen over alles wat hij over Sony heeft ontdekt.
Uitbater van AlphaMountWorld.com en serieus tester van Sony's glas en harde waren.
Sony heeft een manier gevonden om Carl te knechten.
Ze hebben hem "alles" verteld over de spullen die gaan komen.
Heel leuk hoor ik je zeggen, maar vervolgens heeft Carl een NDA in zijn maag gesplitst gekregen.
Hij mag dus lekker helemaal niks zeggen. Net als we bij Sony gewend zijn. Een duidelijk geval van "Oester Syndroom ".
Er lekt gewoon helemaal niks. Carl wordt nu gezien als een schooljongen die de boel loopt op te fokken.......
Er lopen op deze aardkloot nog een groot aantal insiders met een NDA van Sony rond, maar die houden gewoon hun snavel.
Carl kan duidelijk niet omgaan met deze druk...........
Hij zegt dat er een heleboel in juli en augustus aan zit te komen, maar hij zegt ook dat hij eigenlijk niks mag zeggen.
Daar kunnen wij dus geen brood van kopen, hier heb je helemaal niks aan.
Ik heb in ander sectoren van de industrie ook vaak met een NDA in de rugzak gelopen en het is bepaald geen pretje.
Je loopt alles weken lang met een pokerface te ontkennen terwijl je precies weet hoe de vork in de steel zit.
Ik kan je verzekeren dat Ome Phil van DPReview, PopPhoto, Steve Digicam, Mladen Sever (Dyxum) en Michael Hohner tot twee cijfers achter de komma weten wat er aan zit te komen, maar ze publiceren er gewoon geen letter over.
Na de persberichten van Sony hebben ze "ineens" hun stukken geschreven. Dat kan natuurlijk niet, daar heb je gewoon tijd voor nodig.
Ook het schrijven van een preview kan nooit binnen een paar uur gedaan zijn. Daar is dagen aan gewerkt.........
Een ding is zeker, wij hebben op FMF geen NDA..........
Als wij iets horen wordt het direct gepubliceerd.
Hier En Nu
http://forums.dpreview.com/forums/read. ... e=28442113